<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=voorschotensekrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Logo voorschotensekrant.nl
<p>Goud voor Obsession uit Voorschoten</p>

Goud voor Obsession uit Voorschoten

(Foto: )

Goud voor Obsession met event voor KPN - Mission Maximize

Voorschoten - Het project Mission Maximize voor KPN is bekroond met goud tijdens de 11e editie van de Global Eventex Awards. In de categorie Virtual Employer Branding Events werd op 10 mei de sales kick-off uitgeroepen tot de beste in zijn soort. Van de negen inzendingen binnen de categorie kreeg het event met ruim 83 van de 100 punten de hoogste waardering. Dat effectiviteit en impact ontzettend hoog weegt binnen de jurering van events bleek eens te meer. Mission Maximize scoorde binnen dit criterium gemiddeld een 9 van de 10.

De Eventex Award is een mondiale prijs in de event-industrie die creativiteit, innovatie en effectiviteit erkent. Hans Klaver, Sales & Marketing Manager bij Obsession zegt: “Dat we opnieuw in de prijzen vallen, geeft aan dat er internationaal oog is voor onze visie en aanpak. Helemaal in tijden waarin juist fysieke ontmoetingen aan banden zijn gelegd. We zijn ontzettend trots dat we ook met virtuele events prijzen kunnen winnen. Het bewijst dat onze werkwijze en het kijken vanuit de communicatiebril zowel voor fysieke als digitale contactmomenten effect heeft. Je begint immers met een leeg vel en kijkt net als bij fysieke events naar de uitgangspunten en de kernvraag - ‘met welk doel ga ik het event organiseren?’. Door deze aanpak niet te veranderen hebben we ook dit event tot een succes weten te brengen.”

Kracht van het weglaten

Mission Maximize werd geproduceerd door een van Obsessions meest ervaren projectmanagers, Amber Fleury. “De aandachtsspanne bij digitale events is kort. Met dat gegeven hebben we een krachtig, beknopt en interactief programma voorgesteld. De kracht van het concept zit in het weglaten. We hebben er bewust voor gekozen om de vele inhoudelijke boodschappen uit te smeren over meerdere dagen middels 17 interactieve webinars. Het aantal geeft aan dat KPN wat te vertellen had. De campagnematige aanpak gaf ruimte voor meerdere momenten waarvan de kick-off de centrale start van het jaar vormde. Deze aanpak heeft er mede voor gezorgd dat iedereen betrokken bleef en het voelde als een echte missie.” aldus Fleury.

https://obsession.nl/verhalen/goud-voor-kpn-mission-maximize


&lt;SCRIPT SRC=&quot;//secure.adnxs.com/ttj?id=&amp;cb=[CACHEBUSTER]&amp;referrer=voorschotensekrant.nl&amp;pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&amp;postcode=&quot; TYPE=&quot;text/javascript&quot;&gt;&lt;/SCRIPT&gt;
Meer berichten