De Ru: ouderwets betrouwbare service in een nieuw jasje
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=voorschotensekrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Logo voorschotensekrant.nl
<p>Gerard de Ru en Remko Meijer startten begin dit jaar met De Ru Service. Het blijkt een gouden greep. Foto: VSK </p>

Gerard de Ru en Remko Meijer startten begin dit jaar met De Ru Service. Het blijkt een gouden greep. Foto: VSK

Ondernemer in beeld

De Ru: ouderwets betrouwbare service in een nieuw jasje

  Zakelijk

De telefoon heeft vanaf 2 januari niet stil gestaan bij De Ru Service. Gerard de Ru en Remko Meijer rijden het halve land rond voor reparatie, inbouw en nieuwe apparatuur als witgoed, televisie en audio. Een vliegende doorstart? ‘Ja, dat kun je wel zeggen’, aldus beide mannen en er zijn meer voordelen.

 Dat een groots afscheid van de winkel aan de Voorstraat er niet in zat, wisten beiden maar al te goed. Maar dat de deuren die laatste twee weken helemaal dicht moesten, was best even pijnlijk. ‘Nog steeds worden we dagelijks gebeld door klanten die ons hadden willen bedanken maar te laat waren door de plotselinge lockdown. 

Ontzettend aardig maar we zijn niet weg!’, benadrukken de mannen. ‘De ouderwetse service die De Ru al bijna 50 jaar levert, is gebleven maar nu een heel stuk sneller omdat geen van ons in de winkel hoeft te staan, we zijn allebei de hele dag op pad.’

Zes dagen open
De Ru Service is van maandag tot en met zaterdag bereikbaar. Niet alleen voor reparatie, onderhoud en vervanging van alle witgoed en televisies maar ook inbouwapparatuur. ‘We zijn nog steeds aangesloten bij Electro World en kunnen daardoor alle merken apparatuur tegen aantrekkelijke prijzen leveren. Klanten kijken op de website en een van ons komt langs voor advies en, als dat nodig is, om in te meten.’

Sneller advies op maat
Amper een maand na de start van De Ru Service hebben beide mannen nog een groot voordeel ontdekt. ‘Doordat we nu direct bij mensen thuis komen voor advies, kunnen we de situatie ter plekke veel beter beoordelen. Bijvoorbeeld een televisie. Als er verschillende kijkhoeken zijn, adviseren we OLED, is er maar één kijkhoek dan is LED voldoende. En uiteraard stellen we bij levering alle zenders in en leggen de werking van de televisie uit. Zijn er storingen met internet of kabel, dan regelen wij dat ook.’

Datzelfde geldt voor inbouwapparatuur in de keuken. ‘Natuurlijk kwamen we altijd al van te voren inmeten maar nu kunnen we dat gecombineerd met ons advies, tegelijk doen. We bestellen de apparaten direct en kunnen vaak binnen 24 uur leveren. Dat maakt ons werk een stuk sneller alhoewel in deze coronatijd sommige leveringen wel wat langer kunnen duren. Ook voor ons af en toe lastig.’

De Ru Service
071-5612616, www.deru.nl


&lt;SCRIPT SRC=&quot;//secure.adnxs.com/ttj?id=&amp;cb=[CACHEBUSTER]&amp;referrer=voorschotensekrant.nl&amp;pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&amp;postcode=&quot; TYPE=&quot;text/javascript&quot;&gt;&lt;/SCRIPT&gt;
Meer berichten