
Keukenbrand aan Baron van Ghentlaan
Politie 112In een woning aan de Baron van Ghentlaan raakte zondagavond een boiler in de keuken in brand. De brand brak rond kwart voor zeven ‘s avonds uit. Met onder meer 2 tankautospuiten en 1 hoogwerker is de brandweer gealarmeerd.
Bij aankomst bleek een van de buren een eerste bluspoging te hebben verricht met een schuimblusser. De brandweer heeft de keukenbrand uiteindelijk helemaal geblust. Daarna heeft de brandweer de woning geventileerd. Stichting Salvage is ingeschakeld voor de afhandeling van de schade.
De oorzaak van de brand is niet bekend. Ook is niet bekend of er iemand gewond is geraakt.
Bron: Regio 15








