
Nog niet!! Misschien morgen
Algemeen Regio nieuwsHelaas is het ijs op de landijsbaan nog niet dik genoeg voor grote groepen mensen. ‘Er is vannacht te weinig bijgekomen, de temperatuur kwam pas rond 4 uur vannacht onder nul en daardoor kon de ijsvloer niet aandikken’, aldus ijsmeester Adri Hendriks. De baan blijft dus vandaag nog dicht maar hij en alle vrijwilligers blijven werken aan de baan en hopen op strengere vorst komende nacht. Op stgv.nl is het laatste nieuws te vinden.








