
Voorschotense Brandweer ingezet bij grote brand Noordwijk
Politie 112Het was een lange nacht voor de vrijwilligers van de Voorschotense Brandweer. Rond 3 uur werden zij opgeroepen om te gaan aflossen bij een zeer grote brand in Noordwijk.
Daar was brand uitgebroken in een grote loods aan de Boender met onder andere een carnavalswagen, caravans en een heftruck erin. Groot probleem was dat er asbest vrij is gekomen bij de brand.
De Voorschotenaren hebben in de stromende regen geholpen bij de ontsmetting van het gebied en het opruimen. Van de loods is vrijwel niks meer over. Pas om 8.30 uur konden de vrijwilligers weer retour naar de kazerne aan het Burgemeester Van der Haarplein.










