
Grote oefening in Corbulotunnel
Politie 112De Veiligheidsregio Hollands Midden oefent vandaag in de Corbulotunnel. Het is de afsluiting van een groot traject van opleiden, trainen en oefenen van de nood- en hulpdiensten en de verkeerscentrale in Rhoon.
Nog een keer, voordat de tunnel op 5 juli opengaat, wordt getest met hulpvoertuigen, rook, sirenes en figuranten.
De Voorschotense Brandweer is erbij betrokken net als de kazernes uit Leiden, Noordwijk en Wassenaar. Ambulance, politie en Rijkswaterstaat zijn ook aanwezig.





