<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=voorschotensekrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Logo voorschotensekrant.nl
Ron Kühn met zijn 'beauty-fans', de dames zijn volledig op de hoogte van de meer dan uitgebreide collectie parfums, cosmetica en skin-care in het nieuwe Beauty X. Foto: VSK
Ron Kühn met zijn 'beauty-fans', de dames zijn volledig op de hoogte van de meer dan uitgebreide collectie parfums, cosmetica en skin-care in het nieuwe Beauty X. Foto: VSK (Foto: Marjolein Altena)

BeautyX opent zaterdag 7 juli met een nieuw parfumerie concept

Voorschoten - Het zal de klanten van de parfumerie aan de Schoolstraat niet zijn ontgaan. Het knalgroene bord is van de gevel verdwenen en vervangen door een stijlvol zwart en oud-roze BeautyX. Een nieuwe parfumerieketen met niet minder dan 20.000 producten op het gebied van parfumerie, cosmetica en verzorging. En dat verklaart gelijk de X, eXtra veel, eXtra leuk, eXclusief en vooral eXtra verrassend.

Ron Kühn werkt al ruim 25 jaar samen met zijn partners Joost Kouwenhoven en Rob Schouten. 'Wij zagen de laatste jaren de markt en het consumentengedrag veranderen. Enerzijds is online kopen populairder dan ooit, anderzijds is er ook een nieuwe trend waarneembaar, consumenten besteden meer geld aan luxe producten maar willen daar ook alles van weten. Dus besloten we die twee trends te combineren, legt Ron uit. Het resultaat is een heel nieuw concept 'BeautyX, the female touch', een combinatie van webshop en winkel. Dat betekent dat wij alles op voorraad hebben voor elk huidtype, voor vrouwen en, vergis je niet, ook voor mannen. BeautyX biedt alle merken parfum en cosmetica, de bekende merken, maar ook hele exclusieve merken. Het nieuwe concept, de combinatie van traditioneel en exclusief, online en offline, is uniek in Nederland. Op dit moment heeft BeautyX 9 vestigingen in de Leidse regio, Haagse regio én vanaf 7 juli dus ook in Voorschoten!'

Verbouwing
Een nieuwe naam vraagt natuurlijk ook om een nieuwe inrichting. BeautyX aan de Schoolstraat is daarom van 2 tot en met 6 juli dicht geweest voor een flinke verbouwing. 'Alle BeautyX winkels zijn hetzelfde ingericht in de kleuren petrol blauw, zwart, wit, grijstinten en oud-roze, zeg maar BeautyX roze', zegt Ron. 'En de stijl? Die hebben we Urban Female Touch genoemd. Stedelijk, stoer, tikje industrieel en met een vrouwelijke kant. Het plafond wordt zwart en de vloer gemarmerd grijs. De kasten zijn zwart met een prachtig oud-roze X voor de female touch. Trendy, smaakvol en vooral uitnodigend! Elke winkel heeft LED-verlichting, het zorgt niet alleen voor een bijzonder effect maar LED-verlichting is bovendien energiezuinig en heeft een lange levensduur.

BeautyBar
Ron en zijn partners hebben onder andere in New York, Parijs en Milaan parfumerieën bezocht en gezien hoe de parfumerieën met 'de bijzondere merken' zich onderscheiden van de doorsnee cosmetica winkels. In een sfeervolle omgeving waar consumenten persoonlijke aandacht krijgen en cosmetica ook zelf mogen proberen voelen de klanten zich welkom. Daarom krijgt elke BeautyX parfumerie naast een hele overzichtelijke inrichting een Beauty Bar. 'Aan de Beauty Bar kunnen klanten, make-up of een geur uitproberen en er informatie over krijgen. Kom binnen, ga zitten, probeer onze producten uit en ervaar het resultaat! Probeer bijvoorbeeld een crème op de ene helft van je gezicht zie het verschil. Onze beauty-fans, de dames in de winkel, geven graag advies. Ineke, Sylvia, Paula, Yvonne en Tamara zijn volledig opgeleid en weten alles van het nieuwe BeautyX assortiment dus vraag er gerust naar.'

Exclusieve merken
Alle merken zijn met zorg geselecteerd. Naast het bezoek aan internationale beurzen worden Ron en zijn partners ook door de producenten zelf op de hoogte gehouden. 'Amerika is het land van de nieuwste trends in make-up en in Zuid-Korea, een land in opkomst, is heel veel research gedaan naar het effect van huidverzorgingsproducten. Daar komen de meest exclusieve skin care producten vandaan.

In onze nieuwe collectie gaan we exclusieve parfums als bijvoorbeeld van Tom Ford verkopen. Een parfum uit Amerika, prachtig design en heerlijke geuren. Uit Italië komt Acqua dit Parma die we in een bijzondere presentatie gaan neerzetten. Maar we houden ook de klassieke merken als Chanel, Estée Lauder, Versace en Nina Ricci om er maar een paar te noemen. Deze combinatie van klassiek en nieuwe luxe is bijzonder en uniek voor Nederland. Wat betreft de cosmetica werken we niet anders. Ook die halen we uit binnen- en buitenland en kijken heel goed naar de gebruikte grondstoffen. Mådeera Cosmetica bijvoorbeeld werkt met berkenschors en is een zacht en natuurlijk product. Ook zijn er verzorgingsproducten en make-up op basis van mineralen. Naast de klassieke merken kunnen we nu ook de Zwiterse Precisie van La Prairie bieden en de legendarische Crème de La Mer. Voor de jeugd is Lipstick Queen is het assortiment opgenomen, op dit moment heel trendy, net als Cosmetica Anastasia dat bijvoorbeeld 27 wenkbrauwkleuren heeft. Echt heel bijzonder.'

Wat goed is blijft....
Niet alles is nieuwe want 'Wat goed is, moet je houden', zegt Ron. 'Zoals ons assortiment Rituals. Dat is gebleven. Sterker, dat is zelfs flink uitgebreid en krijgt alle ruimte in de winkel. Ook de altijd populaire cadeaubonnen gaan niet weg. Hoe leuk is het om iemand een prachtig ingepakte bon te geven en zo de ontvanger kans te geven om zelf te kiezen in onze winkel of ode BeautyX webshop. Een mooie kennismaking met dit nieuwe concept. Onze schoonheidsspecialistes blijven ook gewoon hun werk doen in de nieuwe BeautyX winkel.

BeautyX introduceert 20.000 artikelen
Aan de webshop wordt nu nog hard gewerkt maar deze is vanaf september in de lucht. 'Mensen kunnen op een toegankelijke manier een keus maken. Het merk staat er centraal. Elk merk heeft een eigen pagina waarop je advies krijgt over de toepassing, veelal mét filmpje en advies voor aanvullende producten. Het wordt, zeg maar maar een interactieve catalogus voor parfum, cosmetica en skincare. Klanten kunnen lid worden op de site en krijgen via email direct de laatste informatie over de nieuwste producten. De artikelen worden binnen 24 uur (op werkdagen) gratis thuis of in de winkel afgeleverd. Tegen een kleine vergoeding zelfs binnen drie uur! En wie niet zo handig is met de computer kan vanaf september ook in de winkel de producten online bestellen, ook hier helpen onze beauty-fans graag.

Op zaterdag 7 juli gaat de winkel weer open en kan iedereen genieten van de nieuwe inrichting en de uitgebreide collectie parfums, cosmetica en skin-care bekijken en uitproberen, bovendien: t/m 14 juli kun je profiteren van de 21% taxfree korting.

https://www.facebook.com/parfumeriebeautyx

BeautyX
Schoolstraat 152
Voorschoten
071-5614685
www.beauty-x.nl
voorschoten@beauty-x.nl


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=voorschotensekrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten