Voorschoten ’97 presenteert nieuwe seizoengids
SportMet de eerste thuiswedstrijd van zaterdag 1 en de nieuwe presentatiegids is voor Voorschoten ’97 het seizoen echt begonnen. De wedstrijd zelf eindigde afgelopen zaterdag door een eigen doelpunt in een onverdiende nederlaag van 0 – 1. Na afloop was het op gepaste afstand toch gezellig in de Businessclub. Het wordt hoe dan ook een mooi seizoen!
Voorschoten ’97 en haar sponsors komen uit een moeilijke periode. Sinds half maart lag door Covid-19 het voetbal stil. De club heeft, met de inzet van extra mensen en veel maatregelen, de reguliere voetbalactiviteiten weer zoveel mogelijk opgepakt. Neemt niet weg dat er veel extra kosten worden gemaakt waardoor de club financieel een lastig seizoen tegemoet gaat. En natuurlijk maakt het coronavirus ook de bedrijfsvoering van sommige sponsoren lastig.
Daarom is de nieuwe presentatiegids dunner, 44 pagina’s, maar nog steeds in kleur. De advertentietarieven zijn verlaagd. Verheugend is het dat alle adverteerders van het afgelopen jaar nu weer meedoen. Als vanouds biedt de gids al het nieuws over het senioren- en jeugdvoetbal en de atletiek. Voorzitter van de sponsorcommissie Hans Toor overhandigde het eerste exemplaar van de gids aan Dick Zeldenrust. Dick is een van de trouwe vrijwilligers van de club. Al sinds 2006 doet hij de gehele ledenadministratie van Voorschoten ’97. Veel werk, wel zo’n twintig uur in de week!
Man of the match werd Sem Simonis. Hij ontving een dinerbon van restaurant La Casita. Pupil van de Week was de zevenjarige Mees Bergsma. Hij kreeg onder andere een bal met de handtekeningen van spelers van de zaterdagselectie, mogelijk gemaakt door LIVA, Verloskundigenpraktijk en drukkerij Royal Print.
Bijschrift foto:
Hans Toor (rechts) overhandigt de Presentatiegids 2020 – 2021 aan Dick Zeldenrust (foto PR).