<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=voorschotensekrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Logo voorschotensekrant.nl
Foto: Ellen

Gezocht: flexibele office manager!

  Zakelijk

In verband met zwangerschapsverlof zijn we per 1 november 2020 op zoek naar een enthousiaste office manager voor 32 uur per week. Dit betreft een aanstelling voor 6 maanden, tot eind april 2021.

In verband met zwangerschapsverlof zijn we per 1 november 2020 op zoek naar een enthousiaste office manager voor 32 uur per week. Dit betreft een aanstelling voor 6 maanden, tot eind april 2021.

Wat ga je doen?

De functie van office manager binnen ons bureau is zeer divers. Je bent het eerste aanspreekpunt voor Van Hulzen Communicatie en Silver Business Center (het pand waarin wij werken) via mail, telefoon en in persoon. Je kunt denken aan de volgende werkzaamheden:

  • Ontvangen van gasten, opdrachtgevers en leveranciers.
  • Ondersteunen van de adviseurs bij hun werkzaamheden.
  • Bestellen van kantoorartikelen.
  • Inplannen van bijeenkomsten en vergaderingen.
  • Contact met de andere huurders binnen Silver Business Center (huurcontracten opstellen, vragen beantwoorden, faciliteren van een prettige werkomgeving).
  • Contact met leveranciers voor onderhoud aan het pand en diverse apparatuur.
  • Opstellen van de studioplanning en ondersteunen bij aanbestedingen. 

Opleiding, ervaring en eigenschappen

We zijn op zoek naar iemand met de volgende kwalificaties:

  • Je hebt minimaal mbo -werk- en -denkniveau.
  • Je hebt ervaring als office manager of in een soortgelijke functie.
  • Je hebt ruime ervaring met Windows-programma’s en je kunt werken met een Macbook.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je bent een organisatietalent en je kunt snel schakelen tussen werkzaamheden.
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen.

Je hebt een pre als:

  • Je affiniteit hebt met pr, communicatie en vormgeving.
  • Je kennis hebt van IT-zaken. 

Wie zijn wij?

Van Hulzen Communicatie is een fullservice communicatieadviesbureau met public relations als DNA, en daarmee de aangewezen adviseur voor organisaties die betekenisvolle communicatie willen ontwikkelen.

Meer informatie of solliciteren?
Neem contact op met Karijn Walsh via 071 560 20 60 of stuur je cv en motivatiebrief naar karijn.walsh@vanhulzencommunicatie.nl. Sollicitaties zonder motivatiebrief nemen we niet in behandeling. 

Binnen Van Hulzen Communicatie respecteren wij de privacy van sollicitanten. Als je bij ons solliciteert, verstrek je aan ons bepaalde gegevens over jezelf. Wij verwerken die gegevens in overeenstemming met de geldende wet- en regelgeving op het gebied van privacy en bescherming van persoonsgegevens.

Van Hulzen Communicatie gebruikt je gegevens ten behoeve van de behandeling en beoordeling van je sollicitatie. We bewaren je gegevens niet langer dan vier weken nadat de sollicitatieprocedure is geëindigd, tenzij dit is vereist om aan wettelijke verplichtingen te voldoen.

Binnen onze organisatie hebben alleen personen toegang tot je gegevens die gezien hun functie of de betrokkenheid bij de sollicitatieprocedure toegang moeten hebben.


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=voorschotensekrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten