Bekende naam, bekende service. De Ru gaat door!
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=voorschotensekrant.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Logo voorschotensekrant.nl
<p>Remco Meijer en Gerard de Ru gaan door! Foto: VSK</p>

Remco Meijer en Gerard de Ru gaan door! Foto: VSK

(Foto: )
Ondernemer in beeld

Bekende naam, bekende service. De Ru gaat door!

  Zakelijk

Eigenlijk zou hij nog twee weken open zijn maar corona besliste anders. Ook Gerard de Ru moest afgelopen dinsdag de deuren van zijn winkel aan de Voorstraat sluiten vanwege de harde lockdown. Voor hem is dat definitief maar Gerard gaat door! Samen met Remco Meijer heeft hij inmiddels De Ru Service opgericht. En voor de opruiming heeft hij een andere oplossing.

‘Vrijwel alles staat in de etalage en wie iets leuks ziet, kan het ons laten weten’, vertelt Gerard. ‘Wij komen het bewuste artikel dan gewoon coronaproof thuis afleveren. Mensen kunnen ons mailen via info@deru.nl of bellen met 071-5612616. Wij zorgen voor de rest. Ook de reparaties kunnen gewoon doorgaan.’

De Ru Service start op 2 januari. ‘Dan is het bedrijf actief en zijn we telefonisch en digitaal bereikbaar. Ook hier houden we het oude vertrouwde nummer 5612616 en ook de website blijft deru.nl. Die laatste is volledig aangepast met een uitgebreide webshop want het is nog steeds mogelijk om nieuwe apparatuur uit te kiezen. Of dat nu om een televisie, wasmachine, droger, audio-apparatuur of huishoudelijke apparaten gaat, alles is mogelijk. Het grote verschil is dat we nu ook vooraf bij mensen thuis komen om advies te geven.’ Aanmelden voor een bezoek kan telefonisch maar ook digitaal via het contactformulier op de website. 

En is er een keus gemaakt, bijvoorbeeld voor een televisie, dan komen Gerard of Remco het apparaat als vanouds thuis plaatsen. ‘En net als altijd installeren we dan alle zenders, leggen uit hoe de televisie werkt en, als dat nodig is, verbeteren de wifi. Ook witgoed- en keukenapparaten komen we installeren.’ Gaat er dan toch iets kapot, dan is er nog steeds de reparatieservice. Ook gebleven is de levering van inbouwapparatuur voor keukens. ‘Ook hier komen we vooraf adviseren en opmeten’, zegt Gerard. ‘Bekende naam, bekende service, we gaan gewoon door!’

Gerard is nog wel bezig met het onderbrengen van de overige onderdelen van de winkel. ‘Voor accessoires en kleine huishoudelijke apparaten werken we aan een oplossing. Ik heb contact met lokale ondernemers die de verkoop wellicht overnemen maar definitieve afspraken zijn er nog niet. Al deze producten zijn nog wel bij ons te bestellen en over het algemeen kunnen we binnen 24 uur leveren. In feite blijft alles hetzelfde, alleen de fysieke winkel is er niet meer maar we zijn nog altijd bereikbaar voor onze klanten!’


&lt;SCRIPT SRC=&quot;//secure.adnxs.com/ttj?id=&amp;cb=[CACHEBUSTER]&amp;referrer=voorschotensekrant.nl&amp;pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&amp;postcode=&quot; TYPE=&quot;text/javascript&quot;&gt;&lt;/SCRIPT&gt;
Meer berichten